Group Blog
 
<<
มิถุนายน 2551
 
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930 
 
1 มิถุนายน 2551
 
All Blogs
 
*** Nancy Ajram - Enta Eih ***









*** Nancy Ajram - Enta Eih ***





Enta eih mesh kfaya aalaik
Tegrahni haram aalaik ent eeih
Enta laih dimooai habeebi tehoun aalaik
Tab w laih ana radya enak tegrahni w roohi feek
Tab w laih yaani eih radya beaazabi bain edaik (x2)

Law kan da hob ya waili mino
W law kan da zanbi matoub aano
Law kan naseebi aaeesh fey gerah
Hayaeesh fey gerah (x2)

Mesh haram mesh haram enak tekhdaani fey hobak leek
Mesh haram elgharam wel seneen hayati w aaeesh eleek
Daa awam wala kan leaaba fey hayatak yetwadeek
Daa awam el hanan w hodni albi w amali feek (x2)

Law kan da hob ya waili mino
W law kan da zanbi matoub aano
Law kan naseebi aaeesh fey gerah
Hayaeesh fey gerah (x5)

what are you (how cruel are you) Is it not enough
That you hurt me? Have pity. How cruel are you?
Why my love, is it so easy for you to bring me to tears
And why do I accept that you hurt me
when my soul is part of you
And why am I accepting this torment at your hands?

If this is love, my misery is from it
And if I am to blame, I cannot say never again
And if it is my lot to live in torment
I shall live in torment

Have you no pity? Have you no shame that
you cheat me knowing the love I have for you
Is it not a shame, the passion and the years
and longing that I am living for you?
Was the love lost completely? Or has it been a game
Was the love and tenderness
and my heart and faith in you all lost?

If this is love, my misery is from it
And if I am to blame, I cannot say never again
And if it is my lot to live in torment
I shall live in torment)













>

*** Nancy Ajram - Ehsas Jedid (Ya Leil Ya Aien) ***




+

*** Nancy Ajram - Ehsas Jedid (Ya Leil Ya Aien) ***















*** Nancy Ajram - Akhasmak Aah ***





*** Nancy Ajram - Akhasmak Aah ***




Na, NaNaNa.
Na, NaNaNa.
Na, NaNaNa.

Akhasmak, aah.
Aseebak, la.

Wi gowah ilroah hatifdhal habeebi illi ana bah-waah.

Bahibbak, aah.
Wa afarkak, la.

Malakni hawak wala akdar habeebi if yoam ansaak.

Dah inta habeebi wi monaya illi dawibni.
Wi inta illi bardo a'an hawaya be-yita'ibni. (x2)

In kan a'alaik ba-sook dalaali wi yikh-tor bibaali aa'anaid hawak.
Lakain awam bahinni tani wa salhak ya ghaali we batlob ridhaak. (x2)

Inta habeebi wa monaya illi dawibni.
Wi inta illi bardo a'an hawaya be-yita'ibni. (x2)

Akhasmak, ah, ah, ah.
Aseebak, la, laaaaah.

Wi gowah ilroah hatifdhal habeebi illi ana bah-waah.

Bahibak, aah.
Wa afarkak, la.

Malakni hawak wala akdar habeebi if yoam ansaak.

Bihobbak inta maali heelah wi a'omri fi laiyla ma ha iba'aid bia'eid.
Wil dounya baa'dak mostahilaih. We laylaih, fi laylaih haneeni ye zeed. (x2)

Dah inta habeebi wi monaya illi dawabni
Wi inta illi bardo a'an hawaya be-yita'ibni. (x2)

Akhasmak, aah.
Aseebak, la.

Wi gowah ilroah hatifdhal habeebi illi ana bah-waah.

Bahibak, aah.
Wa afarkak, la.

Malakni hawak wala akdar habeebi if yoam ansaak.

Aah.
Aseebak, la.
Aah, aah.








Create Date : 01 มิถุนายน 2551
Last Update : 14 กันยายน 2551 23:44:30 น. 0 comments
Counter : 396 Pageviews.

ชื่อ :
Comment :
  *ใช้ code html ตกแต่งข้อความได้เฉพาะสมาชิก
 

risaja
Location :
Abu Dhabi United Arab Emirates

[ดู Profile ทั้งหมด]

ฝากข้อความหลังไมค์
Rss Feed
Smember
ผู้ติดตามบล็อก : 1 คน [?]













Ya omri ana.mp3 - miami kuwaiti band
Friends' blogs
[Add risaja's blog to your web]
Links
 

 Pantip.com | PantipMarket.com | Pantown.com | © 2004 BlogGang.com allrights reserved.