My World
 
ธันวาคม 2552
 
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 
 
27 ธันวาคม 2552
 
 
Prince of Egypt - When You Believe (Danish)

Prince of Egypt - When You Believe (Danish)

credit : laerkebay
//youtu.be/Bw7zqr6ppIc


I saw EnGrapeFrugt had uploaded most of the danish songs from The prince of Egypt, but had missed this one. So I am uploading it. I think it is just as beautiful as the english one. The text is the same, just in another language.

(Miriam)
Mange nætters bøn.
Vi vidste aldrig vil bli hørt.
Hjertet sang en trøstlig sang, vi ej forstår endnu.
Vi frygter ingenting.
Skønt der er nok at ængstes for.
Har vi flyttet bjerget, længe før vi virkelig ku'?

Du ser miraklerne.
Når blot du tror.
Det spinkle håb, gror mer' og mer'.
Måske miraklerne, vil ske på jord.
Når blot du tror, du ser det sker.
Det sker når blot du tror.

(Zipporah)
Denne frygtens tid, hvor bønner sjældent bærer frugt.
Håb er som en fugl på træk, er hurtigt fløjet væk.
Alligevel står jeg her (Alligevel står jeg her) , mit hjerte slår besynderligt.

(Begge)
Søger troen i mit sprog , jeg troede var gemt væk.

Du ser miraklerne.
Når blot du tror.
Det spinkle håb, gror mer' og mer'.
Måske miraklerne, vil ske på jord.
Når blot du tror, du ser det sker.
Det sker når blot du tror.

A-shi-ra la-do-nai ki ga-oh ga-ah
(Jeg vil synge for Herren for han har triumferet)
A-shi-ra la-do-nai ki ga-oh ga-ah
(Jeg vil synge for Herren for han har triumferet)
Mi-cha-mo-cha ba-elim adonai
(Hvem er som dig, O Herre, i himlen)
Mi-ka-mo-cha ne-dar- ba-ko-desh
(Hvem er som dig, majestætisk i helligdom)
Na-chi-tah v'-chas-d'-cha am zu ga-al-ta
(I din kærlighed, du ledte folket du ophøjede)
Na-chi-tah v'-chas-d'-cha am zu ga-al-ta
(I din kærlighed, du ledte folket du ophøjede)
A-shi-ra, a-shi-ra, a-shi-ra...
(Jeg vil synge, jeg vil synge, jeg vil synge)

Du ser miraklerne.
Når blot du tror.
Det spinkle håb, gror mer' og mer'.
Måske miraklerne, vil ske på jord.
Når blot du tror, du ser det sker.
Ser det sker.
Det sker når blot du tror.

Det sker når blot du tror.



Create Date : 27 ธันวาคม 2552
Last Update : 10 มิถุนายน 2556 14:09:15 น. 0 comments
Counter : 3948 Pageviews.

ชื่อ :
Comment :
  *ใช้ code html ตกแต่งข้อความได้เฉพาะสมาชิก
 
 

องุ่นทอง
Location :


[ดู Profile ทั้งหมด]

ฝากข้อความหลังไมค์
Rss Feed
Smember
ผู้ติดตามบล็อก : 4 คน [?]




New Comments
[Add องุ่นทอง's blog to your web]

 
pantip.com pantipmarket.com pantown.com pantip.com pantipmarket.com pantown.com